Hyttekos på Brettingen


 






Hyttekos er noe av den beste kosen jeg vet om!
Jeg og Karianne fullstappa bilen forrige helg, og brukte 6 timer opp og 5 timer ned. Jeg ble utslitt av kjøringen, men turen var verdt det! Fredag-søndag i eksil på fjellet, fantastisk. På lørdag gikk vi skitur, hence bartebilder. Vi gikk til en Kafe langt ute på vidda, der vi opplevde kultur via dialekt, de prata bredt for å si det sånn. Jeg holdt på å dø da jeg var så sliten og datt gjennom snøen, mens Karri stod og lo av meg, slem jente hu der assa!
Vi drakk mye te, toddy og mocca-kaffe, og Karianne leste i de to bøkene sine, og jeg tegnet i den godt brukte skisseblokka mi. Vi lagde frokost med frokostmuffins og innebakt baguette (jeg knuste et egg og la inni sammen med krydder og piknik-skinke, noe som ble verdt å prøve!).

Kommentarer

Karianne sa…
hihih, sorry at jeg lo litt av deg, bestejenta! koste meg masse på hyttetur, og du skal ha all skryt for kjøringen. lovvve
Anette sa…
Det går veldig fint! ;D

Populære innlegg