Litte grann dyrisk



Outfit i dag. Skjorta kom ikke så godt frem på bildene, men er ny fra Paris, og er kjempesøt! Den matcher de nye ballerinaskoene mine som er i fargen pudderrosa/nude fra H&M.

Historieprøve i spansk og portugisisk erobring av Latin Amerika i dag. Plutselig handler alt om Latin Amerika: prøva, spanskfremføring, spansk tekst, Kristine's videre studier, hmm.. Jeg vil dra dit da! Vurderer nå å dra til Cuba med GoStudy i tre måneder når jeg er ferdig med videregående, og deretter ta tre måneder i Roma med Kulturakademiet.
Fint å legge litt planer!

Var på møte, med de 13 andre jentene (og foreldrene deres) som jeg skal til Barcelona med i april på utveksling, i stad. Jeg gleder meg masssssse!!!!!!!

Kommentarer

Liiker antrekket! Og at du skal til Barcelona :D
Anonym sa…
Kule bilder. Veldig bra effekt med lys fra husene :-) høres ut som spennende planer. Jeg heier på deg! Klem kusine h

Populære innlegg