Perfect day!

I går hadde jeg en helt super dag, og nå skal jeg skrive litt om den;

På morgenen pyntet jeg meg med skjørt og sånt siden fredag er pyntedagen min (inspirasjon av Tiril), og jeg prøvde å være ekstra glad, siden jeg har vært så kjedelig og sliten disse dagene. På skolen skulle vi a 1 spanskfremføring, samfunnsfagprøve, og BCG-sprøyte.
Så mye som skjedde, men jeg gledet meg til å begynne på dagen!

Spansken gikk superbra, samfunnsfagprøva gikk sånn passe, og sprøyta merka jeg at stoppa opp et sekund, og ploppa imellom en blodåre. :( Æsj!

På hjemveien min kom mamma og møtte meg, og det ar veldig koselig. Etterpå henta vi Kristine og venninna Mona på skolen, og så dro vi å henta H&M-pakka mi!
Der fant vi også påskeeggene fra freia, som jeg har leita etter i 5 butikker, og her var de, uten at jeg trengte å spørre betjeningen engang!



På kvelden var familien samla, og vi spiste biff og råstekte poteter, det var herlig. Kristine og jeg lagde dans, og vi så på senkveld sammen, alle sammen! Jeg elsker sånne kvelder.






Liker du å shoppe online, eller er det bedre å se det i virkeligheten først?
Har du bestilt fra H&M i år?

Kommentarer

Gøy å shoppe på nettet egentlig, mer oversiktlig^^ men liker å prøve tingene før jeg kjøper dem.
Anette sa…
Ja. :) Det går så fort å shoppe online, synes jeg, og treigt å prøve. På nettet er det også mere utvalg. ;)
karianne sa…
jeg liker mye bedre å shoppe i "virkeligheten". jeg bestilte fra h&m katalogen, men ble ikke spesielt fornøyd..
Anonym sa…
jeg liker best å shoppe LIVE!!
har bestilt fra H&M katalogen, men venter fortsatt :)
Anette sa…
Jeg er egentlig imponert over hvor bra alt det jeg bestilte passa, men det er kjedelig de gangene det ikke gjør det.
Gøy å shoppe live også, men når man får en så bra opplevelse av katalogen, er det å en måte omtrent det samme. ;)

Populære innlegg