Koselig-stressless-helg ♥

Nå har jeg hatt besøk hele helga, men det betyr ikke at jeg ikke har slappet av;
Celina og Karianne kom på fredagen, og det var veldig koselig, Celina sov over til søndagen, (altså i dag), og det var også veldig koselig!
Vi har gjort masse gøy, og bakt, lagd smoothie, sett på film og spilt sims, her på dataen.



Og nå etter denne helga er jeg veldig mett, etter alle kakene. Mamma har nemlig bakt en snickerskake(helt himmelsk), en vanlig sjokoladekake, og boller! Gjett om jeg er i himmelen da.

Liker du best sjokoladekake, eller sånn annen kake?

Kommentarer

karianne sa…
det var kjempe koslig å være hos deg, kommer gjerne igjen (som du helt sikkert vet :) <3
jeg liker best sånn annen kake jeg, spesielt gulrotkake!
Sjokoladekake! :D
Og alle andre kaker vi har spist i helga ;)
Cookiesene dere lagde var jo nydelige :D
Runa sa…
Søtinger! :- ) Jeg liker best kake som man ikke blir mett av med en gang, men som er god og man kan spise masse av.

Men sjekk bloggen min, har utfordret deg Anette :-) www.runaf.blogg.no

Og søt header!
Anonym sa…
min favorittkake er brownis!!
UTEN TVIL!! :)
Anette sa…
Mange gode kaker, men er enig med runa.! Kaker man kan spise mye av uten å bli mett så fort. :)

Populære innlegg