Utfordring:

Nå, i dag fikk jeg en "utfordring" av Karianne:

Gå inn på den sjette mappa inne på bilder, og velg det sjette bildet du ser og skriv om det.

Men for meg, som har 49 610 bilder inne på dataen blir det : sjette mappa, sjette mappa, og sjette bilde:

dette er langt ifra det sjette bildet i den sjette mappa mi, men jeg får heller få et annet nummer en annen gang. Det bildet jeg skulle tatt var det en somblinka på, oghade nannet sitt over t-skjorta.
Unnskyld Karri, det virka ikke. :(

Kommentarer

Anonym sa…
så herlig bilde!!
nå kommer noe litt teit, for du er nemlig utfordra på min blogg også ;O
sorry, viste ikke om at du allerede var blitt utfordra..
Anette sa…
Takk. :)
Det går bra, ;)
Jeg visste ikke om det, men takla utfordringen ganske dårlig, som du kan se. xP

Populære innlegg