Filmkveld den ene dagen - syk den andre

I går tok jeg med søstra mi ned til naboen vår, for å se The Pink Panther. Det var gøy og koselig, og hun, som ikke så godt liker å se på film snakket mest, så jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde i filmen.



Men i dag ble jeg syk da, det er lenge siden sist, og nå er det deilig å være svimmel, og måtte holde seg hjemme. Mamma sa : "Se på det været da, huff!", i stad når hun så den hvite snøen, som det så plutselig kom mye av. Når jeg ser ut av vinduet fra hvor jeg sitter nå ser jeg bare hvitt, som dempes ut i hvitt. Alt er hvitt, og det går jo ikke an å få det penere utafor!?




Liker du snøen, eller er den bare dum?

Kommentarer

Snø er fint, men gleder meg til våren :)
Anonym sa…
snøen er herlig, men slitsom! ;D
karianne sa…
jeg kan ikke vente til vår og varme.. <3
karianne sa…
du er utfordret! : - )
Anette sa…
Jeg er veldig glad i snøen, men drømmer ofte om båt, saltvann og sommer. :)

Populære innlegg