Velvære - shopping - kino

Etter min ekstra lange morgen i dag, med manikyr og sims (:P), ringte jeg til Karianne for å spørre om når vi skulle dra på den lille "utflukten" vår.
Vi bestemte oss for å dra på kino i dag, "bruder i krig", som jeg har hatt veldig lyst til å se i en måned nå. Jeg er støl etter jobbing, og slalåmkjøring fra i går enda, men hiver meg ut på shopping i dag. Jeg tror jeg skal lete etter en strikkejakke.
Jeg gleder meg, og siden jeg ikke er så ofte på shopping gleder jeg meg ekstra mye!



Neglene mine nå:


Kristine (søstra mi) pleier alltid å lakke neglene mine, og jeg hennes. Men i dag måtte jeg lage manikyren selv, derfor ble det ikke like pent som jeg håpet på. Hva kan jeg si!?
Jeg burde nok øve meg litt mer. :P


Er du ofte på shopping?
Er du flink med manikyr?

Kommentarer

Hehhe, synes du var flink til manikyr jeg nea :):)
- Jeg er ikke så ofte på shopping tror jeg :P
karianne sa…
jeg har aldri prøvd manikyr før :/ (ihvertfal ikke sånn ordentlig) men jeg har så klart veldig lyst til å prøve!
Anette sa…
Takk Tia, når du gjør det blir det bedre!
Du kan prøve hos meg, Beauty! =)
Anonym sa…
har aldri prøvd jeg heller, men det er veldig fint..
syns du var veldig flink selv jeg ;) hadde jeg gjort det hadde det sikkert bare blitt kluss ;S :P
Anette sa…
Haha. :D
Det er litt vanskelig, også når man er litt redd for å skulpe også. :P

Populære innlegg