Kamerakrise!

Sånn her ser mitt kamera ut, i den rosa der, og en eldre utgave. Mitt kamera var rett og slett så gammelt at det ikke vises på fujifilmsiden lenger. Og jeg skjønner hvorfor nå jeg så rosa undervanns-digitalskameraer.

Dette kameraet har nå klikka to ganger, og når jeg har lagt inn bildene på dataen har det kommet opp: Filformatet støttes ikke...... bla bla bla....
Og jeg blir ganske irritert når jeg ikke kan bruke det.



Liker du å ta bilder? Av hva, eller hvorfor ikke?
Har dette skjedd med deg?

Kommentarer

Elsker å ta bilder av det meste egentlig! :)
Anonym sa…
jeg elsker å ta bilder, jeg har nok et øye for detalljer, men prøver å være flink til å få med mennesker også :)
ikke akkurat dette, men når det var en måned eller nå, klikka alt, så det måtte til rep. :S
Anonym sa…
jeg elsker å ta bilder, jeg har nok et øye for detalljer, men prøver å være flink til å få med mennesker også :)
ikke akkurat dette, men når det var en måned eller nå, klikka alt, så det måtte til rep. :S
Anette sa…
Ja, det er gøy å ta bilder. Og jeg ser litt opp til mennesker som er veldig gode på det. :)
Kanskje du er en av dem!? ;)

Populære innlegg