Lyst til å være snill - YOURE THE REASON

I slutten av 2008 var jeg på julebord med koret mitt, det var veldig koselig og gøy siden alle hadde pynta seg og sånt. I dete koret går jeg sammen med 30 mennesker, og så klart er det litt sånn at vennene spleiser seg litt sammen.

Men litt utpå kvelden gikk jeg og satte meg sammen med Henriette og Karianne, og det kom flere etterhvert. De som kom er ikke jeg så kjent med, så det var koselig at de satte seg der allikevel.Plutselig fant de ut at de ville sette seg bort til det store bordet, hvor det var så mange flere mennesker, så de gikk dit. Jeg fulgte ikke etter siden ingen spurte meg, og bordet var fullt allikevel.

5 minutter etterpå kom Henriette tilbake til meg og satte seg der istedenfor. Jeg ble kjempeglad inni meg, fordi ingen hadde trodd meg om jeg sa det til dem; at bordet var fullt. Vi satt der og snakket sammen, og jeg fikk blitt enda mer kjent med Henriette! :)
Tusen takk Henriette, jeg ble veldig glad! Du var en god inspirasjon, og nå tenker jeg på det ofte og prøver å gjøre at andre føler seg like velkommen hos meg. :)

(http://www.skrullette.blogspot.com) og (http://www.kariannehj.blogspot.com)

Nå høres jeg sikkert ut som en skikkelig ensom person, men jeg er ikke det altså! ;P Jeg har mange venner som jeg er veldig glad i! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten dem! Da hadde jeg sikkert blitt en enda verre sofagris enn det jeg er, :P


Her: meg og Julla mi!

Tenker du på noe en har gjort for deg en gang, som inspirasjon?

Kommentarer

:)Koselig bilde;)
Veldig viktig å lære av det bra andre gjør mot deg^^ :)
Anonym sa…
så søt du er anette<3
jeg fikk en liten tåre, så utrolig herlig<3
Anette sa…
Hihi. :)
Det var veldig koselig, og jeg tenker ofte på det. ;)

Populære innlegg