Hovna opp til dobbel størrelse

Denne uka har vi hatt fokusuke på skolen jeg går på;
Mandag-Norsk/Engelskdag
Tirsdag-Mattedag
Onsdag-Vinteraktiviteter
Torsdag-Spansk/Fransk/Tyskdag
Fredag-Miljødag




På onsdag stod jeg på skøyter, som var aktiviteten jeg valgte etter mange ombestemmelser og meldinger kvelden før. Jeg er fortsatt støl, og nå skal jeg fortelle hvorfor. Man kan si det sånn at jeg hadde mye å gjøre på onsdag; Skøytetur, buss, ridning, og neste dag skulle jeg også danse klassisk, som er innmari slitsomt.



Vi gikk rundt og rundt på denne banen, som er fotballbane om sommeren. Og jeg klarte å dette begge veier. Først datt jeg på rompa, som jeg fortsatt har vondt i, og så kom det store:
Jeg satte spissen på kunstløpskøyten ned i isen, og TRYNA så land jeg var. Jeg må ha tatt meg imot først med knærne (har blåmerke på begge to), så hånda (har hatt vondt i den, fikk nok et slags trykk), og så LEPPA; jeg skøt reggisen inn i leppa, som igjen dunka ned i den harde isen jeg akkurat hadde opplevd!
Jeg satte meg opp, og blødde fra leppa, men fikk noe papir av læreren min da, og jeg hadde ikke vondt, så noe er jo bra med det, selv om leppa mi hovna opp til dobbel størrelse!
Etterpå skulle jeg på bussen, havna på feil buss, og måtte løpe opp igjen til bussplassen. Men heldigvis kom jeg meg til bestevenninna mi, fikk ridd en tur, som gjorde meg helt forfrossen, og var der resten av kvelden. Gikk glipp av Gossip Girl og Ugly Betty, men det var verdt det!



Kommentarer

Huff, syntes synd på deg den dagen, skjedde litt mye surr :S
Men men, veldig koselig på kvelden ihvertfall :)
karianne sa…
stakkar deg, for en dag!
Anette sa…
Ja, :P det var litt stressende. Men den hadde sine bra sider også!
Anonym sa…
au, au, au...går det bra med deg nå? ;)
Anette sa…
Jada. :) Bare det at jeg i tillegg har fått munnsår, som strekker seg over hele leppa. :(

Populære innlegg