Akkurat nå ligger jeg på en madrass ved siden av Karianne, og bare venter på at hun skal våkne. Vi ble enige om i går at det første jeg skulle gjøre var å prøve å sove videre, det andre var å ta 100 situps, og det tredje var å logge meg inn på pcen dems.
Jeg har prøvd å sove videre, men det gikk ikke, og jeg hoppet over situpsene, og gikk rett videre på min fine ide om et bra innlegg på bloggen.




Nå tenker jeg på filmen vi så i går "bruder i krig", det var en morsom film, og siden vi var de som satt foran alle andre i salen føltes det som om vi var alene.
Vi fikk latterkrampe fordi det så ut som om Karri gråt, jeg spurte henne om hun gjorde det, og hun brøt ut i en høy, fnisende latter. Lurer på hva de andre tenkte!?
Siden "den store shoppingturen" vår ikke ble så stor, fikk vi allikevel kjøpt og stappet i oss masse sjokolade ,druer, og kafèmat fra Kafka.
Etter filmen kom vi ut og undret over hvordan vi skulle forbrenne all sjokoladen, og vi fant ut (noe jeg aldri har gjort før) at vi skulle løpe rundt kinoen. Det ble en runde, to runder, og en halv. Oiooi, jeg ble sliten, men det føltes bra etterpå.
Har du sett denne filmen?
Isåfall; hva syntes du om den?
Har du også gjort noe merkelig pågrunn av dårlig samvittighet?

Kommentarer

Har ikke sett filmen, men har lyst til å se den!
Hm, sikkert gjort mye merkelig:)
Anette sa…
Den anbefales! :)

Populære innlegg