Blogging

Når folk skaffer seg en blogg, gjør noen det så klart for å prøve å bli dn neste Ida Wullf, eller bare å ha den som en dagbok hvor folk kan lese om alt det morsomme du gjør.
Her skrives det om alt fra følelser, shoppinglister og mote til hva du kan gjøre om du blir planfadder, og klimakatastrofer. Mange slutter med dette nå pågrunn av få kommentarer, eller ikke nye emner å skrive om.

Jeg har blogg fordi jeg liker å skrive, og jeg vil prøve å finne ut av alle de merkelige tankene mine, ved å se på dem som filosofiske sitater. Og som f. eks. Karianne sier til meg;
-Du tenker alt for mye!

En annen grunn til at jeg har blogg er fordi jeg er glad og stolt. Jeg er glad for at jeg har det som jeg har det, og jeg er stolt over de og det jeg har rundt meg.
Jeg er stolt over skoleveien min året rundt, og jeg er glad for at mamma er kjempegod til å lage mat. Jeg er stolt over den skjønne katten min, og jeg er kjempeglad i storesøstra mi, som også er min beste venn.
Jeg er stolt over min venn Karianne, som sier det som det er, og er omsorgsfull og snill. og som nå vil bli med meg på hva enn jeg vil ha henne med på.
Jeg er rett og slett stolt, og liker å skrive om det, som er en ting mange bloggere ikke hadde turt å si, fordi det kanskje virker overlegent, men jeg sier det allikevel!
Er du glad i/stolt over livet ditt, og de du er med?
Hvorfor har du blogg? Hva liker du å skrive om?

Kommentarer

Maylinn sa…
Jeg begynte å blogge fordi jeg ble inspirert av Ulrikke Lund, men nå blogger jeg fordi jeg syns det er morsomt å skrive ned alt mulig rart på et sted hvor andre kan lese det ;-)
Benjamin sa…
Hadde så mye problemer at jeg måtte finne et sted å fortelle om det...
Men nå er jeg blitt kvitt problemene, og er faktisk litt stolt av livet mitt, og av alle menneskene rundt meg..
Men hva verdens mektigste personer angår, så er jeg alt annet enn stolt..
Benjamin sa…
Blei ikke helt ferdig:P... Jeg er også litt stolt over at jeg torde begynne å blogge:P... Det har faktisk hatt litt innvirkning på meg:D
Anette sa…
Så bra Bøe. ;)
Ulrikke Lund er en god grunn til å begynne å blogge, ;), og du har en veldig kul blogg også, Maylinn. :)
Anonym sa…
It isn't hard at all to start making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo world[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood avenues to build an income online.

Populære innlegg