Påske, herlig! ♥

Når jeg hører ordet påske, tenker jeg faktisk på sangen: palmesøndagssangen, som synges i kirka imens sola står inn gjennom vinduene i kirka på palmesøndag. Nå er det endelig påskeferie, og jeg skal ut å reise i morra. Gleder meg!

Snøen ligger jo også fortsatt, og jeg har laget en bitteliten filmsnutt, mest for å prøve ut videofunksjonen til blogspot, men også for å vise at snøen er morsom og herlig. Håper det går.

Hva tenker du på når du hører ordet: påske? Hva skal du i påska?

Kommentarer

Anonym sa…
sv: det koster ingen ting, vis du går inn på linkene mine varver jeg deg! og da får jeg litt poeng (a)
har vært medlem av GratisKlær en stund..og det tar jo litt tid..men man får jo gratis gavekort!!! :D
maria sa…
kul video! :-D
Anonym sa…
Så nydelig du er Nea! :D
Min lille eskimo <3

Vilde din :*
Anette sa…
Åja. :)
Takk, ble litt fornøyd med den. :)
Du da Vilde søta! :*
for en søt film :) Jeg tenker på fri, påskeegg, hytte, appelsin, tur og kvikklunsj. I påsken skal jeg bare være hjemme og få besøk av noen venninner :)
jeg tenker: ferie, påskeegg, påskesol, skjærtorsdag osv :D
kos deg masse i påsken:D
Benjamin sa…
Påske=Godteri + Ferie + Sol. Enkeli ligning:P...
Anette sa…
Takk takk. :)
De tingene tenker jeg også på. ;)
tenker på, påskesol-påskeegg-ferie osv. :D
Anette sa…
Mmm. Deilig. :)

Populære innlegg