"Bursdag!? Gravid!? 1. april!? En elg i hagen!?"

Det er 1. april i dag, og jeg har ikke blitt lurt, tror jeg (!?). Denne dagen i dag er kanskje noe noen gruer seg til, og andre gleder seg til. De som ofte blir lurt gruer seg kanskje, o de ikke liker det, og de som lurer gleder seg.
Jeg er ingen av disse, men heller den som tenker imellom om det kan være spøk eller sant før jeg snur meg mot "elgen i hagen". Noen spøker er typiske, og alle vet om den, men det er de litt større spøkene, som at noen "har bursdag", som er litt rare å tvile på, i tilfelle det er sant.

Jeg gikk hjem fra skolen med søte, nydlige Karianne, og vi stoppet på veien og spiste en appelsin i varmen fra sola, herlig! Jeg kom hjem, og spiste knekkebrød fra 3-halv 4, og middag fra kvart på fire til kvart over. Sånn gjorde jeg det i går også, og føler meg litt slem mot meg selv. Men ærlig talt, når farmor lager kjøttkaker kan man ikke bare stå over altså! :P
Har du blitt lurt i dag? (hvordan)
Er du glad i aprilsnarene?

Kommentarer

Har ikke blitt lurt ;)
Benjamin sa…
på grunn av staheten min, er det nesten ingen som har turt å lure meg:P...Må være sta, for å beholde det lille jeg har igjen av verdighet:P:D...men 1. April kan værra rimelig morro:D
har værken lurt noen, eller blitt lurt selv ;D
Anonym sa…
Jeg regner med du hinta til MEG i den dærre "har bursdag" sekvensen? xD
Jeg lurte hele trinnet med at jeg hadde bursdag den 1. april, haha :']
Skreiv på tavla i dag at jeg bare lurte dem da, lærerne (og noen av elevene) blei litt sure *fnise*
For en gangs skyld ble jeg ikke lurt selv ;D
Ikke av PAPPA en gang :O
Og det sier sitt^^

Gla i Nea-snuppa mi!<3
Vilde din :*
Kristine sa…
jeg ble ikke lurt èn gang i går.. skuffa :o
Anette sa…
Hihi, så flinke vi er blitt da. Går ikke på ting så fort. :P
Ja, jeg hinta til deg der, Vilde. ;)
Kristina sa…
jeg ble ikke lurt jeg :D

Populære innlegg