Bare vær deg selv?

Alltid og overalt sier folk: -Vær deg selv, og ingen andre!, men hvordan finner vi ut hvem vi virkelig er? Jeg har mange folk jeg ser opp til, og mange jeg mye heller skulle ønske jeg var, og selv om jeg ikke kan bli akkurat dem, kan jeg da prøve!?

Filmer, populære folk, kjendiser, talentfulle folk; de er de jeg ser mest opp til, og noen ganger også vil endre hele livsstilen min til. Og uansett om det er jenter som er kjempeglade og gode i alt fra dansing til fotball, ønsker jeg å være den personen.


Blake Lively:
I "the sisterhood of the travelling pants" spiller hun Bridget som er flink og glad i fotball, hun elsker å trene, og føler seg ikke hel uten det. Hun er inspirerende på den måten at; jeg er ikke interessert i fotball, men får lyst til å være det når jeg ser henne i den filmen.




Briana Evigan:
"Step up 2 the streets" er en superbra film, og at Andie er søt, pen, megaflink til å danse, og har selvtillit er kjempeinspirerende å se på! Når jeg danser hiphop får jeg kjempedårlig selvtillit, fordi jeg vet at så mange er så mye flinkere enn meg, og jeg føler meg som den dårligste i rommet. Men hun får meg til å ville trene hver dag!




Maru Kate Olsen:
"The challenge" er en film jeg får lyst til å drive med yoga av. Jeg får lyst til å bli med i et TVshow og være vegeterianer. Mest dette med yoga; at hun hlarer å stå på en fot oppa en stokk i vannet, i yogapisisjon; det er inspirerende!



Ashley Benson:
Spiller Carson i filmen "Bring it on-in it to win it". Her er hun kaptein i heiagjengen, som er på summer camp og prøver å få seg en seier. Stedet er helt utrolig pent, koreografien er herlig, og jeg får lyst til å hoppe ut i spagaten, og stå på toppen av en pyramide vi har jobbet lenge med å få til.


Det høres sikkert rart ut, men jeg synes også det er gøy.
Å prøve å finne ut hva jeg kan gjøre for å oppnå sånn og sånn, og prøver litt på egenhånd for å se om jeg hadde klart det.
Til disse filmene er det også ofte kjendiser som aldri har gjort noe lignende før, men blir opplært der og da. Så kanskje jeg bare skal bli skuespiller!?
Får du noen ganger lyst å være en annen enn deg selv?
Blir du inspirert av filmkarakterer?
Hvordan filmer liker du?

Kommentarer

Veldig bra skrivd Anette, akkurat sånn tenker jeg også ofte!
Benjamin sa…
Jeg er faktisk en av de ytterst få , som har levd som en annen enn meg selv i fem år..:S
Anette sa…
Takk Tia, men ingenting kan overgå det du skriver! :D
Huff da. :S
julie sa…
Dette var et kjempe bra inlegg! :)
Jeg øsnker jeg var en annen en meg selv, jeg vil være mer som en som ikke bryr seg om alt det negative som kommer opp i ansiktet mitt. Men sannheten er at jeg ikke klarer det. Men det er jo bare og prøve, og ting blir bedre! :- )
Anette sa…
Tusen takk, Julie. :)
Jeg skjønner hva du mener; også ser man noen som klarer det, mens man ikke skjønner selv hvordan!?
julie sa…
ja akkurat! det jeg mener :- )
karianne sa…
så flink du er til å skrive anette! ;)
Trude sa…
du skriver bra! Søt blogg. Ja jeg blir utrolig inspirert av filmer osv. :)
Anette sa…
Takk takk. :)
Det er bra noen flere også blir inspirert av sånt. ;)
Christina sa…
dette innlegget likte jeg kjempegodt. Også fikk jeg lyst til å se den filmen med MK Olsen, er den veldig ny?
Anette sa…
Nei ikke så veldig ny. ;) Men veldig bra!

Populære innlegg