Noen få minutter i padamasana, og halvparten av stresset fløy avgårde

Jeg og Karianne har hatt noen veldig morsomme og avslappende turer hjem fra skolen denne uken. På tirsdag hadde hun matlaging, og på onsdag hadde jeg det. I matlaginga lagde vi noen herlige skillingsboller, med kanel, sukker og enda mer sukker oppå.
Vi fant ut at vi måtte dele dem, og fant oss derfor en rasteplass ti meter unna skoleveien hvor resten av skolen trillet forbi med noen forfjamsede blikk. Ikke nok med det, så skulle også halve barneskolen trille forbi på de enten for store eller for små syklene sine.

På onsdagen fant vi begge ut at vi var ekstremt slitne, og vi bestemte oss derfor for å ha litt yoga, der vi satt på steinen. Og fra det øyeblikket hadde jeg så utrolig mye mer energi, kun av disse få minuttene i stillingen padamasana, og vi var allerede frelst!? :P


Noen minutter senere, da vi hadde bevegd oss i retning av syklene våre begynte det å regne, og det er lenge siden regnet har vært så deilig. Vi fikk begge en frihetsfølelse, og hoppet og danset litt rundt i regnet der vi stod og mintee meg igjen om jentene i fargeleggingsboken min.
Liker du regnet, eller blir du deprimert av det?
Har du prøvd yoga?
Føler du at det gir deg energi?

Kommentarer

Benjamin sa…
Jeg elsker regnet, av den grunn at jeg blir deprimert av det.. Av og til finner jeg det passende å være deprimert, og spesielt når det regner... Men allikevel.."Crying in the rain" er egentlig en bra låt, som beskriver det meste..
Prøvde yoga EN gang...fikk strekk i omtrent ALLE muskler i HELE kroppen:P...
Anette sa…
Strakk kanskje litt for mye da. ;)
Regn er koselig, ja. =)
Jeg liker regnet av og til, men glad i sol og :)
syns regn kan være koslig jeg, og har ikke prøvd yoga, men kanskje jeg skal det :D
Anette sa…
Regn er koselig ja!

Det burde du prøve. :)

Populære innlegg