Konfirmasjonstiden ♥

Konfirmasjonstiden er snart over, det er ikke mange treff igjen nå, og det er kjempeleit. Det er lenge siden jeg har opplevd så mange morsomme mennesker, og et så bra miljø, og allikevel er konfirmasjonen min, som er om to uker, den siste tingen før enden.
Vi har hatt det så gøy sammen alle vi; vi var på bli-kjent-tur i høst, har vært på pysj-cup, og hadde samtalegudstjeneste i dag. Denne gjengen består av så mange interessante folk, og jeg har fått mange nye venner også.
Samtalegudstjenesten gikk kjempebra, jeg var i koret, og på slutten samla alle de opp i mot 100 konfirmantene seg på scenen, og sang en sang.
Jeg konfirmerer meg kristelig, og det er fordi jeg er kristen og tror på Gud. Jeg er veldig glad for det når jeg ser denne gjengen, og er stolt over å være en del av det. :)

Er du kristen?
Hvordan var konfirmasjonstiden din?

Kommentarer

Benjamin sa…
Jeg er helt enig....Har møtt så utrolin mange hyggelige og givende mennesker...jeg har turt å bli meg slev, og funnet ut at alle mennnesker har noe godt i seg, hvis man bare begynner det hele med et åpent sinne ovenfor dem....Konfirmasjonstiden min, er noe jeg kommer til å huske resten av livet!!:D
Anonym sa…
Hvilken kirke konfirmerer du deg i?
Anette sa…
Unnskyld at jeg ikke har svart på den siste der, men det er en i Larvik et sted. ;)

Populære innlegg