Minnet om skjønn sommer

Sommeren nærmer seg; sier alle, men enda en ting vi kan si er: våren er deiligere nå en noen gang før.
I dag på skolen spiste jeg matpakka mi ute i sola sammen med Karianne. Vi satt der, også kom Bøe med gitaren sin. Han begynte å soille noen kjempefine sanger, som han har laget selv. Så der satt vi da, og hørte på han. Det var akkurat sånne fine sanger som jeg liker, og solen skinte, Karri og jeg satt der og gynga, og det var veldig koselig. ☺

Jeg elsker sånne sanger, som spilles på gitar, som er rolige, og glade. Og da kan du vel tenke deg hvordan sol, gress og varme sniker seg inn i stemningen. Karianne var kjempefin i dag, og hun hadde på seg noen vårlige klær, og vi satt der og holdt på å sovne inn i de fine gitartonene. ☻
I går leste jeg ferdig kabalmysteriet med de 404 sidene, og jeg kunne ikke vært mer imponert over en bok. Pågrunn av denne herlige boka har jeg lyst til å lese hele samlinga hans, pågrunn av den nydelige fantasien. ♣

Liker du gitarspilling, kan du spille det?
Har du merket våren komme? Hvordan merket du det?

Kommentarer

Gitar er så fint å høre på! :)
gitar er utrolig koslig! spessielt sånn på sene sommerkvelder rundt et bål :D
våren har jeg endelig merket har kommet, er så deilig at solen titter frem og fuglene synger, elsker sommeren :D
Benjamin sa…
...Naturlig nok, elsker jeg gitarspill. Men våren elsker jeg enda høyere... Når kvikksølvet kryper over femten grader i skyggen, og man bare kan kaste av seg frakken, og løpe ut i den deilige sola med en gitar..Da er det virkelig vår!!:D:D
Gitar er fint :)

Spørsmålrunde på bloggen min, hadde vært koselig med en ny kommentar med spørsmål :D
Anette sa…
Herlig dag, den der. ;)

Populære innlegg