Bursdager og gymtimer

Gratulerer med dagen Vilde! Du er megasøt, og kjempegod! Nuss nuss fra Nea din! Gratulerer til deg også Runa. :) I dag har Vilde burdag, vi har foreldrekveld (fremvisning med koret), og vi har hatt gym.



I gymmen tok jeg imot en ball, og ikke bare en, men flere. Guttene på laget mitt forstod, uten at jeg måtte si det, at jeg ikke tørr eller klarer å ta imot en ball som kommer i full fart, så de kastet den løst, og da to jeg den t mange ganger på rad.

Og en av de første gangene, da jeg ikke tok den imot, sa jeg det vanlige: Unnskyld (A) 'et mitt, og for aller første gang i en gymtime sa en av guttene: Det går bra. Jeg har aldri fått svar på en sånn (syns synd på meg selv kommentar), og det var veldig koselig. :)
Liker du gym?
Kjenner du noen flere med bursdag i dag?

Kommentarer

Guruizzm sa…
Jeg hater gym og er kjempe glad for at jeg går på uni og ikke må ha det lengre :P
Kristine sa…
KJÆRESTEN MIN HAR BURSDAGE I DAG <3 Hihi. Og nei, liker ikke gym. Liker best å trene i treningstudio!
Nei, gym er ikke yndlingsfaget ..
jeg hater gym, haha :D
Anonym sa…
Takk snuppa :*
Kjempegla i deg! :D
Bursdag og forestilling var fine greier :)
Takk for at du skreiv litt om meg på "den store dagen" ;D

Nuss nuss til deg også :**
Vilde <3
Anette sa…
Fint å høre at det ikke bare er meg som ikke har gym som yndlingsfag. Men har man en god/morsom gymtime er jeg enig i at det kan være kjempegøy... :) Jeg er glad du ble glad sussa. :*

Populære innlegg