Boka mi og jeg

Jeg pleier ikke å være noe spesielt glad i å lese, og det har jeg sagt til Kristine. Når hun fikk høre det prøvde hun å finne en bok jeg kunne være interessert i, og hun kom på kabalmysteriet. Jeg startet å lese den, og ville nesten legge den bort, før jeg ble hekta.

Kabalmysteriet er en super bok, litt treig de første 20 sidene, men når tingene, som skjer får en grunn skapes all fantasien. Det jeg synes er utrolig når jeg leser den er at; dette er skrevet av en norsk forfatter, og denne fantasien tilhører han; Jostein Gaarder. Utrolig!



Har du lest kabalmysteriet?
Liker du å lese?
Har du noen boktips?

Kommentarer

En av de beste bøkene jeg har lest ihvertfall! :) Det er liksom ikke noe vondt i den, men bare utrolig masse fantasi og bra beskrivelser!
karianne sa…
du burde lese appelsinpiken :)
den er utrolig bra, og den er også skrevet av jostein gaarder.
ninabakke sa…
Lurer på om jeg har lest den boken for maaaange år siden! :) Spennende


Ta gjerne turen innom fotoverden å bli med på konkurranser!

www.fotoverden.blogspot.com
Anette sa…
Ja den er veldig bra!
Anette sa…
Jeg burde vel lese den karri. ;)
Kabalmysteriet er super, og ren fantasi uten vondt i ja. :)

Populære innlegg