Stolt av skolen min for første gang

I dag var en sløv dag. Vi har jobbet med standen vår hele uka, og viste den for foreldrene i går kl 5-7 og i dag for resten av elevene på skolen fra 9-11. Standen til gruppa mi har skrevet om JOURNALIST og laget et hefte, som vi hadde skrivd ut i to kopier, kledd hele bordet vårt i avispapir(min ide), og noen flere ting. Den ble kjempefin, men tok litt energi.

Da jeg satt der og så utover alle elevene, ble jeg litt stolt ver miljøet, og i det hele tatt skolen vår. I et hjørne spiltes det høy musikk, i et annet sminket jenter guttene; så mange ulike personligheter, og jeg kunne bare sitte å se på denne virkelige tenårings/high school-"filmen".

Er du stolt over skolen din?
Hva vil du bli når du blir stor?
Hvordan har dagen din vært?

Gratulerer med dagen i dag, Carl! :)

Kommentarer

Jeg aner ikke hva jeg vil bli når jeg blir stor :)) Men jeg vil bli lykkelig.
Anonym sa…
Haha...vi var de med høy muskk:D:P..Men skolens miljø blir merbart bedre, når vi har sånne prosjekter:D..Jeg vil og jeg SKAL bli musiker...Og jeg må dessverre innrøme at jeg er litt stolt av Ra...så lenge det varer:P
Anonym sa…
Nei, hater skolen min :p
Utrolig dårlig. Heldgvis bytter jeg skole neste år^^
Anonym sa…
Jeg er stolt av ra jeg også! :-)
dagen min har vært helt grei egentlig:p
Jeg vil bli sminkør/frisør/negldesigner :D
Anette sa…
Masse morsomme yrker da. :) Jeg synes det er imponerende når noen finner ut hva de vil bli. ;D

Populære innlegg