Hvorfor ikke pynte seg litt for helga?

Fredager = pyntedag ♥

Folk spør meg noen ganger på fredager; Hvorfor har du pynta deg?
Jeg pynter meg på fredag fordi Tiril fortalte meg at hun gjør det, det hørtes morsomt ut, så da var det ett av nyttårsforsettene mine. Også er det jo ikke noen grunn for ikke å gjøre det. :)

Jeg har fått komplimenter også da, og det har vært veldig koselig, det gir meg noe å tenke på når jeg sitter og leser om nazisme i klasserommet med den innestengte lufta.

På veien hjem gikk jeg med Karianne, som skulle på IKEA i dag, og hadde glemt det. :O
Går det an!?

Og plutselig når jeg sitter her og skriver kommer Kristine inn med en nydelig farge på håret.
Den var lysere, og jeg måtte skrike henne opp i ansiktet!

Vil du joine meg med Pyntefredager?











Kommentarer

Du var fin i dag, som alltid ;)
Anette sa…
Tusen takk Tia. :*

Populære innlegg