Gospel 'Hallelulja'

I hele i går øvde vi i et kor som var satt sammen av 5 kor eller noe sånt, og vi var mange! Det var en så herlig dag, og alt var i rute, ordnet med, og vi fikk til og med oss en heidundrane konsert av gospelkoret Ansgar.


På morgenen klokka 10 møtte vi opp, og alle korene ble samlet. Vi hadde noen morsomme bli-kjent-leker, som jeg vanligvis ikke liker, men det løsnet på stemningen så alle visste litt om hver. Vi sang bra og lenge, delte oss i grupper for å øve på stemmene og lærte den bra.
Imens vi stod samlet alle sammen og sang gospel og annet fikk jeg helt frysninger fordi det var så bra.


Og etter mange timer med sangøving kom det en buss kjørende, og vi med mat i magen gikk vi ombord og stemningen til byen var bra, folk sang og vi gledet oss til å komme fram.
Konserten var superbra, folk danset i midtgangen, og jeg og hele delen av publikum forover ga dem stående applaus.
Det var herlig, og skrittet herligere når koret mitt fikk synge med dem.

Har du noen gang vært på gospelkonsert?
Liker du å synge?


Kommentarer

sv: takk :D

elsker å synge, men burde ikke, høres helt forferdelig ut :D
Anette sa…
Hehe, høres sikkert ikke så ille ut. ;)
Flink duda Tia!
Jeg elsker å synge :D
Benjamin sa…
Gospel er egentlig syyykt kult...er kamuflert Gospel-elsker:P:P

Morsom ting som jeg kan, på fem bokstaver? - SYNGE!:D
julie sa…
elsker å synge, bare ikke foran folk haha :- p
Anette sa…
Mange liker å synge, og mange elsker det, og det er veldig bra!
Bøe, du synger jo dine egne sanger da, med egenskrevn e tekster. :)

Populære innlegg