Gode venner- utfordringen

Utfordringen fra Celina var å skrive og legge ut bilder av din beste venn, men jeg må skrive om noen av de gode vennene mine. De har noen ting til felles, disse tre, men er samtidig helt forskjellige. De har kvaliteter ingen andre har, og er herlige som de er!
CELINA
Ei utrolig jente med god humor. Stiller alltid opp, og er en herlig venninne, veldig omsorgsfull! Hun er veldig snill, pen og nusselig, og etter min mening minner hun meg litt om en havfrue. Hun er den typen penhet, og det synes jeg er helt nydelig. Hun synger utrolig pent, flink, og utrolig i håndball!
JULIE
Julie har alltid vært bestevennen min, og hun og jeg har vokst opp sammen. Vi er kjempegode venner, og snakker om alt! Hun er en utrolig jente, som er god i alt, hun er rett og slett litt perfekt! Hun er pen, søt, snill, og god i badminton! Hun er sporty, stilig, enkel, og detaljert, men er også en sosial person, som ingen har noe imot!
KARIANNE
Jeg har kjent Karianne i 9 år, og er veldig glad i henne. I går var vi sammen i byen, og vi fant ut at vi skulle kjøpe skolebrød (3 for 35 tilbud!) og satte oss på torvet, solen skinte, og vi hadde det helt supert. Hun er nydelig, morsom, søt og snill, og vi finner på masse nytt å gjøre hver ggang vi er sammen! Hun er god på å ta bilder, å løpe orientering, lage mat, og mer. Herlig venninne!

Kommentarer

alltid fint å ha gode venner :) det beste med livet!

God helg, søt header btw :D
Anonym sa…
Takk for interessant informasjon

Populære innlegg