Klimakatastrofe - Kirkens nødhjelp

I mange land nå er klimakatastrofene på sitt verste noensinne, og noen steder stiger vannet hver dag, og folk har bare små trebåter å sitte/leve i. I India dyrker de en type ris, tror jeg, eller så er det en annen plante, som kan leve og vokse under vann, og de peller dem opp derfra.



Mye skjer i verden utan at vi merker det, selvom kanskje¨snø i mars/april¨sier litt om Norge også. Jeg gikk med bøsser til bondegårder sammen med noen av venninnene mine, for Kirkens Nødhjelp. Vi var de siste, som kom tilbake til startstedet, som vi alltid er ut ifra skolen også. Vi gikk fort, ble kalde, varme, flaue og stolte, og følte vi gjorde noe bra for verden.



Har du gått med bøsse i dag?

Hva synes du om denne innsamlingen?

Kommentarer

Synes bøssebæring er veldig bra å gjøre.
Kristine sa…
har ikke gått med bøsse i dag, men har gitt penger til en bøssebærer :)
Marianne sa…
Jeg har heller ikke gått med bøsse, men jeg puttet på penger;) Så da føler jeg at jeg har bidratt litt alikevel=)
julie sa…
Jeg gikk med bøsse i dag, :- ) Det var fun. Men falut når folk sa nei.. haha :p
Anette sa…
Så bra at dere både gikk med bøsser, og puttet på! Begge deler teller mye. :)
Anonym sa…
Vi rulte bøssebæringa på landet da snuppa! :D
Med gratis ridning inkludert (snart hvertfall) og greier! :)
Masse penger fikk vi inn også^^

Vilde din :*

Populære innlegg