Glad dag, men allikevel noe litt rart

I dag har jeg vært veldig glad, jeg har sagt det jeg skal til de jeg skulle si det til, ettersom at jeg lagde en liste i hodet mitt i går kveld. Lærer, mamma, mamma, karri, tenkte jeg om og om igjen. Siden jeg ofte glemmer bort hva jeg egentlig skulle snakke med personen om så lagde jeg meg denne liste.


Karianne var med meg hjem i dag, vi spiste pizzasnurrer jeg lagde i går og brukte lang tid på hjemturen med solen som sto på oss hele tiden. Vi snakket om meg og jentedagen i morgen. :) Vi skal lære massasje, selvforsvar og kommunikasjon, jeg gleder meg.



Etter dansinga i dag dro jeg og søstra mi med den søte tremeningen vår på 7 år på kino; orps, og jeg fikk nesten lyst til å begynne i korps (:P). Det var kjempekoselig, og jeg i hvertfall hadde det veldig bra der vi satt forrerst av alle menneskene, med noen få bakover. B)


Jeg gleder meg til i morra, gjør du?

Baker du også noen ganger, hva er det forrige du bakte?

Kommentarer

Anonym sa…
nam, det så helt herlig ut :D
jeg elsker å bake, lage mat, eksprimentere og prøve nye ting! :)
Anonym sa…
Så utrolig deilig ut! Det siste jeg bakte var brownie:) Jeg pleier ikke bake så veldig ofte..
Christina sa…
Jeg vet ikke om jeg vil kalle det baking, men jeg lagde 1-2-3 brownies i forrige uke ;) nammis
Anette sa…
Alt det der kalles for baking. ;) De ble helt herlige!

Populære innlegg