Ett skjørt, flere stiler

 

Skjørtet mitt <3 er en bomullsskjørt fra H&M, veldig komfortabelt. Det går an å bruke det på flere måter; både med stor og komfortabel genser, og med søt beige genser med et søtt utstående hjerte på. Jeg vil bruke mye skjørt i år, og er godt i gang. Men hver gang jeg drar til butikken nå, så finner jeg ingenting! Det er mye som er helt passe fint, men det er ingenting jeg bare MÅ ha!

Finner du masse fint i butikkene om dagen?
Har du noen tips om hvor jeg kan gå for å finne masse fint?

Kommentarer

Karianne sa…
Det rosa skjørtet er kjempefint, liker så godt det lette stoffet. Jeg tenker egentlig at det er masse masse fint i butikken nå om dagen,. men når jeg faktisk har bestemt meg for å bruke litt penger og kjøpe noe, finner jeg nesten ingenting. Det er akkurat som du sier, det er ingen ting man MÅ ha!

Populære innlegg