Rommet mitt i avslapningsmodus

 


Jeg har brukt endel av våren på å pusse opp rommet mitt, og her om dagen lette jeg rundt omkring i huset etter accessories til rommet.

På første bilde er min første accessorie, speil og lampe. Veldig greit for å sjekke skoa. Kjolen har jeg fått av venninna mi Amanda, hyggelig!

På nederste bildet kan du se ordtaket "Be the change you wish to see", som jeg kjøpte i Tønsberg og hang opp på veggen. litt vanskelig å feste den, men når synes jeg den ser kjempebra ut! Jeg tenker å henge et bilde av meg og søstera mi under. Hunkommer forresten hjem i helga, det gleder jeg meg til.

På bilde nr. 2 fra bunn er skrivebordet mitt, ikke så altfor ryddig, så det burde jeg nok gjøre noe med!

God helg!
Hvordan er stilen på rommet ditt?

Kommentarer

Amanda sa…
Så fint rommet ditt er blitt Anette! :D
Karianne sa…
Så utrolig fint det har blitt! Total makeover ;) Elsker wallprinten..!

Populære innlegg