Frokost på senga, mmm

 Forrige helg lagde jeg meg frokost på senga med te og polarbrød, imens jeg surfa litt rundt på nettet, og drømte meg bort med klessider som hm.com, nelly.com osv... Jeg Elsker de morgenene!

Jeg har nemlig fulgt Kristine's eksempel, og begynt med noe nytt og sunt: jeg føler ofte for å kose meg eller belønne meg selv, og før betydde det sjokolade, kaker og andre usunne ting midt i uka, men jeg har begynt med å heller drikke te, se film, eller lese litt, og det er mye bedre. Derfor etter bare 2 uker uten søtsaker i uka føler jeg meg strammere, og alt pågrunn av litt forandring. Det er dessuten deiligere å unne seg noe søtt etter en lengre periode. Og det frister ikke så mye da heller. 

Spiser du mye sjokolade og sånt i ukene?  

Kommentarer

Karianne sa…
Åh, det er jo Koppen!! :D Prøver så godt jeg kan å ikke spise godteri i uka, så jeg kan unne meg og kose meg ekstra på lørdagskvelden. ;-)
Great blog and post, keep it up i will be subscribing to your feed!
Nikoline sa…
Haha, jaaa, jeg gjør det :) Er fortsatt litt i sommerferie modus, men nå skal det bli orden på sakene her.
Jeg vil veldig gjerne spise lunsj med deg en dag denne uka, Anette!
Anette sa…
Thank you so much, I appreciate it!

Vi spiser sammen en gang denne uka Nikkos! :D

Populære innlegg