Today is a good day

Matte, engelsk og norsk. Fagene mine i dag er fine fag, som jeg liker. Jeg vet! Det høres utrolig rart ut at jeg liker matte, men det er litt gøy; for når man faktisk får det til. Engelsk liker jeg fordi det er gøy å skrive, og jeg elsker jo England veldig høyt, og språket.

Bussturen var fin sammen med Karianne, og når jeg kom på skolen fikk Amanda akkurat plass inne i heisen, Natasha stod utenfor og smilte til meg, i matta så jeg Iselin i fine farger, og jeg jobbet med oppgaver med Magnus, jeg gikk noen meter sammen med Bettina, jeg så Johnny nedover trappa, osv.
I dag setter jeg stor pris på ale de små tingene; alle smil jeg får, alle smil jeg gir, om noen viser hensyn, om noen viser empati og sympati.
Pluss at i dag til morgenen vasket jeg håret og fønet med rundbørste(noe jeg må bli flinkere på ettersom at jeg ikke har krølltang). Jeg og Karri skal ha ost og kjeks-kveld i kveld, jeg gleder meg. Gleder meg også til Støckholm-turen vi skal ha en gang i desember! Dette blir en bra høst!! <3
Nå fikk jeg lyst til å lage høstmat!
 


 


God helg!
Hva skal du gjøre i helgen?

Kommentarer

Karianne sa…
herlig herlig HERLIG
åh :))) Så deilig fredag!
I helgen skal jeg … vet ikke. Slappe av, lese, skrive, gå en tur kanskje.
Anonym sa…
Så fine høstbilder, Anette! Og så gøy at du skal til Stockholm. Det er en FANTASTISK by!!
I helgen skal jeg holde (jobb)foredrag for frivillige fra Røde Kors :-D

Klem Kusine Helene
Anette sa…
Oi, så spennende Helene! Og takktakk! :D

Populære innlegg