Inspirasjon (fra Kappahl og Lindex)

 
Kappahl har mye fint nå, som mange sier. Dette er ifra Kappahl: poncho og pelshals og hatt.

 

Feeling like SJP. Denne kåpa er voldsom, men jeg liker det jeg!

Læreren min prøvde å sette ord på hvorfor jeg bruker hatt iblant i stad i sosiologi-timen. Han sa det kunne være pågrunn av kultur. Jeg vet ikke hvorfor jeg bortsett fra at det er en interesse for meg. Jeg liker at jeg kan kle meg ut i en voldsom kåpe sammen med en paljettlue.

Antrekkene kommer ut ifra inspirasjon fra filmer og H&M sin hjemmeside. Det er ikke sånn at jeg følger trendene fra punkt til prikke, for jeg får meg ikke en gjenstand i det hele tatt hvis det er noe alle har kjøpt for å se kule ut.
Noen ting bruker jeg for å se på reaksjoner også; som at i dag  tok jeg på meg den nye hatten min, fordi jeg synes den er fin, og at jeg kler den. Jeg ser noen som synes det er veldig spesielt, som bryr seg så lite at de ser en annen vei. Mens andre viser stor interesse, og ser litt vel lenge. Dette er altså en måte å kommunisere på for meg. Ved at jeg tar på meg noe, som jeg føler speiler min personlighet, som folk viser en reaksjon til, da viser de også en reaksjon på meg, min personlighet.

Antrekket mitt i dag er ikke så spennende, men hatten er veldig fin da, kommer senere eller i morgen tenker jeg.
Kler du deg i ting du synes utspeiler din personlighet?
Hvor får du inspirasjon fra?

Kommentarer

Ofte kler jeg meg litt sånn at personligheten skal komme litt fram, men synes det er litt vanskelig å få det til sånn som jeg vil^^
Nikoline sa…
Liker deg, stilen din og ikke minst din UTROLIG FINE, NYE HEADER!!
Har litt sånn kleskrise for øyeblikket, så føler ikke at klærne gjenspeiler personligheten min :)
Anonym sa…
Kler meg som oftest etter personligheten. :)
Digger den nye headeren din, Anette!! :D

- Bettina<3
Definitivt. Får inspirasjon fra TV-serier og blader og sånn.

Populære innlegg