Høst-looken for meg

 
Helga var kjempedeilig, Kristine var hjemme fra fredag, og det var koselig å ha henne i huset igjen.
I uka som gikk begynte jeg med høst-stil-prosjektet. Jeg prøver hver høst å kle meg som høsten, eller en filmperson fra en høstfilm. I den sammenhengen elsker jeg å gå i cordfløyel, striper, skjerf, boots, beige og strømpebukser! Noe annet er det å blande forskjellige typer stoff og farger: dongeri med cordfløyel, rødt med rosa. Ellers elsker jeg de dype med samtidig varme høstfargene: oransj, rustrød, varm turkis, mørk grønn.

I filmen "Marley & me" synes jeg Jennifer Aniston gjennomfører det, da hun alltid bruker lange strikkejakker over søte blomstrete kjoler for eks.. Jeg vil kle meg koselig, behagelig og stilig. Skal nok snart ta en shoppingtur, så jeg får fornyet høstgarderoben. Men det må skje først etter at jeg har tatt teoriprøven for bil, lest ut boka mi, gjort alle lekser for uka. Huff, det kommer til å bli lenge til.!

Hvordan høstklær liker du å gå i? Hvordan gjennomfører du den stilen?

Kommentarer

Jeg liker deilige, behagelige høstklær og de varme, fine fargene du skriver opp. Så søte bilder!
Nikoline sa…
Liker hva jeg ser:)
Jeg synes høsten er den årstiden det er finest klær i butikkene, og snart får jeg lønn!!! Så når leksene for uka er unnagjort, skal jeg prøve å få meg en shoppingtur jeg og.
Anette sa…
Jeg blir med Nikoline!! :D

Populære innlegg