Karma must come to you if you deserve it

 

Karmaringen min har jeg kjøpt på Bevisst på lilletorvet i Larvik.
Den skal ha kommet fra India, er fairtrade, og gir god karma. Noen sier jo at alt kan skje om man tror det vil skje, og det kan godt være, men jeg har allikevel troen på det! Men samtidig er jo jeg overtroisk også (iblant).
Det sies at de tre ringene av gull, sølv og bronse skal klirre sammen. Og den lyden skal gi deg god karma i ditt neste liv. Er det ikke flott?

Jeg tenker på den som min lykkering, så når jeg går med den skal jeg ha med meg lykke, så jeg vil lykkes i alt jeg gjør. Og til nå, som jeg vet om, har jeg ikke gjort noe jeg ville ha ugjort. Ting løser seg med den på fingeren.

 I indisk religion: summen av handlinger som bestemmer gjenfødelsens form
Tror du på dette?

Kommentarer

Vet ikke om jeg tror 100% på det, men det skader jo ikke å prøve :)

Populære innlegg