Med gullua på topp






I forrige uke lette jeg i haugene av arveklær vi har fått av den fabelaktige kusina vår Linda; og der fant jeg en grønn høstjakke, gullua på øverste bilde osv. Når man tenker på hva man har i skapet får man ofte opp de mest ubrukelige plaggene. Derfor må man ta nevene fatt; og leite seg gjennom alt man har, selv de haugene man ikke liker. Man kan sammenlikne det med opplevelsen av å gå rundt i en bruktbutikk: man går rundt og ser etter noe brukbart, men finner ingenting; det er fordi: man ikke leter.


I dag er det mandag, og i går var jeg på legevakta. Jeg tåler ikke hassel-, val- og tydeligvis pekannøtter. Jeg spiste en nøtt og halsen min svulma opp. Derfor dro vi til legevakta, og jeg fikk intravenøst medisiner rett inn i hånda mi.

Spennende!

Kommentarer

Karianne sa…
Var det yoghurtnøtta du reagerte på!?? :-O
Anette sa…
Neinei :P
Mamma hadde lagd dessert med feil type nøtter! haha

Populære innlegg