Tønsberg er en søt by

For bare se på den, den ser jo ut som en kardemommeby. Den har også Farmandstredet, og søte benker rundt blomstrende fontener. Vi var der for noen måneder siden, da jeg var alene i en time før butikkene åpnet, så jeg satte meg ned med almonakken min på benken ved fontenen, og leste litt. Herlig!

Vi gikk i en gate, som sikkert er regnet som gamlebyen; det er et sted der det ikke er lov å henge opp plakater, eller parkere, og dette er sikkert fordi det ikke var sånn før. Vi var i tre bruktbutikker, to med masse gamle og brune ting, og en som var super! Den solgte både gamle og nye ting, og masse skilt. Det var derfra at jeg fikk kjøpt meg printwallen som nå er klistra på veggen min.

Enda en butikk vi var i var en kafé med søte rosa vegger og masse folk med mac. Jeg vil gjøre det i nærmeste fremtid; sitte på en kafé og blogge! (<3)
Har du vært i Tønsberg? Har du hatt god tid i en fremmed by før, hva gjorde du?

Kommentarer

Populære innlegg